Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

VAL'S RANTS : CALL OF DUTY

Λοιπόν να είμαι και εγώ. Εδώ στο Val's Rants θα κράζουμε παιχνίδια και μισείτε.Είτε θα μου λέτε είτε θα κάνω από μόνος μου κραξίματα.Το Val's Rants θα είναι 2 φορές την εβδομάδα παρέα μαζί σας και θα κρίνουμε διάφορα παιχνίδια.Ας ξεκινήσουμε.

Σήμερα για πρώτο άρθρο θα το αφιερώσω τους φίλους μου που μισούν το Cod.Ας κράξουμε το Call Of Μούσι εεεεεε θέλω να πω το Call Of Fail αχ αμαν δεν μπορώ να το πω το όνομα του παιχνιδιού και λοιπόν είναι το Call Of Duty ναι το κατάφερα και το είπα μετά από πολλές φορές.

To Call of Μούσι η το Call of Duty ξεκίνησε ως ένα ενδιαφέρουσα σειρά ... μέχρι που ήρθε το multiplayer και τα σκάτωσε ολα.Μα την παναγία τα σκάτωσε όλα έριξε αρκέτα το ενδιαφέρον για τα 5χρονα παιδιά  και έφυγαν όλοι. Δεν είναι μόνο αυτό αλλά η εταιρία που έφτιαχνε το παιχνίδι συνέχισε να βγάζει παιχνίδια ολόιδια με τα προηγούμενα σαν να μην συμβαίνει τίποτα σαν αυτο που λέμε σήμερα copy paste.Nαι ακριβώς αυτό.Μετά από δύο παιχνίδια που έγινε το ίδιο πράγμα άρχισε να κουράζει πραγματικά και συνεχίζει πραγματικά...Αχ θελω παγωτό..Το multiplayer κομμάτι του είναι το χειρότερο μέρος που συχνάζουν παιδάκια από ηλικίες 8 ως 13 και εκεί γίνετε τις τρέλας.Όλοι φωνάζουν σαν μωρά ο ένας λέει Εσύ εσύ μου έκλεψες το kill μου εσύ είσαι νοobας και άλλα βγάλουν από το μικρό τους μυαλουδάκι τους.Το multiplayer υποστιρίζεται από τα υπέρ γνωστά DLCs που δίνουν 4 χάρτες σε τιμή ακριβή των 15 ευρών και δεν είναι αυτό αλλά νέο CoD βγαίνει κάθε χρόνο με αποτέλεσμα να πάνε χαμένα τα λεφτάκια σας.Αγαπητό CoD για πρώτη φορά σου λέω ΑΗ ΓΑΜHΣΟΥ και εσυ με την διαλυμένη εταιρεία σου. Ήμουν ένας fan σου που με απογοήτευσες αρκετά.

Αυτά για σήμερα παιδιά μείνετε μαζί μας για το επόμενο Val's Rants το οποίο θα μιλήσουμε το ....... χα δεν σας πω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου