Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

NICK'S THOUGHTS: SPLINTER CELL BLACKLIST

Καλώς Ορίσατε σε άλλο ένα Nick's Thoughts που θα είναι κοντά σας όποτε έχω όρεξη (2 μέρες την εβδομάδα) για να σας πω τις σκέψεις μου πάνω σε παιχνίδια που δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα.Σήμερα είπα να σας πω τις σκέψεις μου για το το Splinter Cell Blacklist το οποίο θα το έχουμε στα καταστήματα στις 20 Αυγούστου και ανυπομονούμε πολυ.

Το Splinter Cell Blacklist ανακοινώθηκε στην E3 2012 και μόλις το έμαθα μπορεί και όλοι οι γείτονες να ξύπνησαν από την χαρά μου (φωνες μου) αλλά μέτα όλα μια χαρά.Λοιπόν από τa Gameplay που μας έχουν δείξει το Stealth είναι το βασικό στοιχείο στο παιχνίδι και γι'αυτό χαίρομαι πάρα πολύ γιατί όπως ξέρετε είμαι Φαν των Stealth Games (το έχω πει 100000 φορές) από χαρακτήρες Sam Fisher δεν έγινε πότε βαρετός  αλλά και ούτε που θα γίνει ποτέ (γίνομαι βαρετός το ξέρω).Τεχνικός τομέας καταπληκτικό αν και θα ήθελα λιγο να έχει και ζούγκλα έτσι όστε να έχει πιο πολύ Stealth ξέρετε τι εννοώ να κρύβεται πάνω στα δέντρα ;h μέσα σε μάζα απο φυτά και να μπορεί να ''φάει'' καποιους κακούς.Reviews δεν μπορώ να κρίνω γιατί δεν έχουν κάνει ακόμα. Multiplayer EPIC τόσο πολύ Stealth πρώτη φορά βλέπω κανένα άλλο πρόβλημα πάνω στο Multiplayer.

Αυτό ήταν και για σήμερα το  Nick's Thoughts τα λέμε την επόμενη φορά με θέμα μας το Ride to Hell Retribution. Bye ;)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου